Divendres 24 de març

Sopar informal d'exalumnes, exprofessors i professors

A partir de les 19.30 h. del vespre estem tots convocats a la carpa de la Finca per gaudir d'un espectacle i, a les 21.00 h, sopar plegats per compartir els records del nostre pas per l'escola. Cal que sigueu puntuals!

Si voleu venir, només haeu de fer un ingrés de 25 € al següent número de compte: ES32 2100 8131 0701 0020 2381. És del tot necessari que us identifiqueu amb el vostre nom i els vostres cognoms, i que deixeu escrit que l'ingrés és en concepte del sopar d'exalumnes, exprofessors i professors. Teniu temps fins al 28 de febrer!

Per altra banda, si teniu qualsevol consulta o dubte relacionat amb aquesta trobada o si voleu col·laborar en l'organització, només heu d'enviar un correu electrònic a exalumnes@escolacasanostra50anys.cat. Animeu-vos, que la volem fer grossa!

En aquest apartat anirem oferint informació sobre la trobada. Per tant, consulteu de manera assídua aquest espai per assabentar-vos de les últimes novetats!