Mig segle educant els nens i nenes de Banyoles

Aquest 2017 celebrem el centenari de l’inici de l’Apostolat de Magdalena Aulina a Banyoles i també el 50è aniversari de l'Escola Casa Nostra, que va néixer el 1967 amb el nom de Casal Infantil Casa Nostra com a obra social promoguda per l'Institut Secular Operàries Parroquials Magdalena Aulina, amb l'objectiu d'atendre les necessitats educatives dels nens i nenes de les mares que treballaven a la fàbrica, i també els d'altres famílies de Banyoles.

En aquest mig segle de vida, l'escola ha anat creixent i actualment abraça les etapes compreses entre els 0 i els 16 anys. La nostra proposta és una educació de continuïtat, compartint aquesta tasca amb les famílies per, d'aquesta manera, contribuir al desenvolupament harmònic dels seus fills i filles en un ambient agradable, estimulant i de seguretat en què es trobin a gust i feliços.

Us convidem a compartir la doble celebració de la nostra escola revivint i fent viure aquests anys d’experiència educativa.

Aquest 2017 coincideix el 50è aniversari de l'escola amb l'inici de l'Apostolat de Magdalena Aulina