Diumenge 26 de març

Missa i acte institucional de clausura

A partir de les 11.00 h., s'oficiarà la missa de cloenda del 50è aniversari de l'Escola Casa Nostra a la plaça Magdalena Aulina de la Finca i, a continuació, està programat l'acte de clausura institucional, amb els parlaments de la Directora General de la Institució Magdalena Aulina, la Senyora Pina Milana, i de la Directora de l'Escola Casa Nostra, la Senyora Rosa Maria Soler.

Posteriorment, es procedirà a tancar la Càpsula del Temps, una activitat en què els alumnes hauran dipositat diversos objectes interessants perquè quan es torni a obrir el 2042, és a dir, d'aquí a 25 anys coincidint amb el 75è aniversari de la fundació de l'Escola, quedi reflectit el moment actual i el pas del temps.

Comptarem també amb l'actuació de l'Esbart Dansaire Fontcoberta de Banyoles, oferint una mostra de balls tradicionals.

Finalment, s'oferirà un aperitiu per a tothom qui hi assisteixi.